mardi 2 juin 2009

Granada

Quelques vues de Grenade et de l'Alhambra prises à partir des quartiers de l'Albazin et du Sacromonte.

















3 commentaires:

  1. Hallooo jullie 3,

    Zo te zien gaat alles héél goed met jullie.
    Het is echt een prachtige reis.
    Ik probeer wanneer ik hier op het werk ben om jullie dagelijks te volgen, zo geniet ik er toch ook een beetje van.

    Allé dikke kussen en morgen andere foto's hé.

    SIGI

    RépondreSupprimer
  2. Hello allemaal,

    Het is een leuk volgen van jullie prachtige reis in Andalousië. Zo te zien genieten jullie volop van het vakantieleven. Ik voel me ook een beetje op reis met de mooie foto's en het warme weer hier. Alé we gaan nog wat verderwerken maar jullie moeten hier bijlange nog niet aan denken hoor. Tot later en groetjes en voorzichtig met jullie auto hé ; je moet nog terug naar België kunnen komen om véél te vertellen. Daaaaaaaag

    RépondreSupprimer
  3. Het vorige berichtje was van mij. Oeps naam vergeten Kristien

    RépondreSupprimer